Moters Magijos Mokykla (MMM) prasideda nuo emocinio ir dvasinio intelektų lavinimo kurso. Per šiuos mokymus atliekami pratimai, kurie suformuoja labai svarbius savireguliacijos , energijos valdymo įgūdžius ir leidžia tapti savo emocijų, pasirinkimų bei poelgių šeimininku. Emocijos veikia kiekvieną gyvenimo situaciją, nuo jų priklauso mūsų santykių kokybė, kasdienė savijauta, veiklos rezultatai ir motyvacija. Jos nuspalvina mąstymą negatyvumu arba pozityvumu. Sugebėjimas mėgautis ir džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka taip pat priklauso nuo mūsų emocinės-jausminės būsenos. Žmonės, pasižymintys aukštu emociniu ir dvasiniu intelektu, sugeba naudotis savo emocijų ir jausmų galiomis taip, kad būtų laimingi ir padėtų kitiems tokiems tapti.
 
Mokymų profesionalumas

Mokymus veda profesionalios instruktorės:
 
Inga Globienė - emocinio intelekto lavinimo instruktorė, "Moters Magijos Mokyklos" asistentė, koncertų ir renginių organizatorė.
Gita Ramana - emocinio intelekto lavinimo instruktorė, "Moters Magijos Mokyklos" asistentė, moterų bendravimo klubo "Femina Manija" įkūrėja.

Agnė Doveikaitė - emocinio intelekto lavinimo instruktorė, "Moters Magijos Mokyklos" asistentė, moterų bendravimo klubo "Femina Manija" organizatorė, žymi menininkė.
Justė Gelgotaitė - emocinio intelekto lavinimo instruktorė, "Moters Magijos Mokyklos" asistentė, žymi muzikantė.

 
30 užsiėmimų praktiniams įgūdžiams formuoti
 
Norint valdyti emocijas ir mokėti jomis naudotis, svarbu ne teorinės žinios, o praktiniai savireguliacijos įgūžiai. Kaip neįmanoma išmokti naujos kalbos per vienos dienos mokymus, taip neįmanoma išmokti naudotis savo emocijomis per trumpą laiką. Todėl šio kurso programa trunka 30 vakarų, 3 kartus per savaitę, vienas užsiėmimas trunka 2,5 valandos. Ilgalaikė praktika patvirtino tokių intensyvių ir ilgų mokymų efektyvumą ir naudą. Kurso pabaigoje dalyvis išmoksta unikaliu būdu keisti savo emocinę būseną ir naudoti ją savo gyvenimo kokybei gerinti.
 
Diferencijuotų funkcinių būsenų (DFB) metodika
 
Emocinės kompetencijos lavinimo kursas remiasi autorine diferencijuotų funkcinių būsenų (DFB) metodika. Mokymų metodikos autorius – prof. Igoris Kalinauskas. Tai ketvirtos kartos aktyvios savireguliacijos metodika. Jos ypatumas tas, kad ja galima naudotis nenutraukiant įprastos kasdienės veiklos; jos naudojimas nereikalauja ypatingų išorinių sąlygų ir puikiai integruojasi į visas gyvenimo sferas.
 
Mokymų pratimai ir užduotys lavina aktyvios savireguliacijos įgūdžius
 
Kurso dalyviai išmoksta valdyti savo emocinę sferą, mąstymą ir elgseną. Iš pradžių mokoma keistis pačiam ir tik paskui ieškoti sėkmingų būdų keisti aplinką. Šiame kurse ugdomi sugebėjimai aktyviai kurti gyvenimą remiantis savo tikraisiais norais, troškimais ir svajonėmis.

Kursų pradžia 
Klaipėdoje 2017 m. rugsėjo 25 d., pirmadienį, 19 val. viešbutyje „Old Mill Conference“, Žvejų g. 20, Klaipėda
Daugiau informacijos: https://soulaction.lt/artimiausi-ivykiai/eq-klaipeda/
Vilniuje 2017 m. spalio 2 d., pirmadienį, 19 val. viešbutyje „Artis Centrum Hotels“, Totorių g. 23, Vilnius
Daugiau informacijos: https://soulaction.lt/artimiausi-ivykiai/eq-vilnius/
Kaune 2017 m. spalio 2 d., pirmadienį, 19 val. viešbučio „Europa Royale“ konferencijų centre, Miško g. 11, Kaunas
Daugiau informacijos:  https://soulaction.lt/artimiausi-ivykiai/eq-kaunas/

Pirma 15 užsiėmimų pakopa

Užsiėmimas trunka 2,5 valandas: pusė laiko skiriama psichologinėms praktikoms ir užduotims vykdyti, likusi valanda – DFB metodikos pratimams atlikti. Visa pirmosios pakopos mokymo teorinė medžiaga dėstoma specialiu būdu, kuris padeda jam praplėsti savo mąstymo stereotipus, požiūrį į save ir savo galimybes, formuoja naujas aktyvumo nuostatas, padeda pozityviai žiūrėti į įvairias gyvenimo situacijas.

Emocijos ir tikroji motyvacija

  • Kaip emocijos įtakoja motyvaciją?
  • Tikrųjų savo norų atradimas
  • Emocinės nuostatos ir pasirinkimai
  • Emocijų žemėlapiai
  • Emocijos, jausmai ir išgyvenimai
  • Metodas: „Gyvenu taip, kaip iš tiesų noriu“

Emocijos ir efektyvi elgsena

  • Emociniai blokai ir jų įveikimas
  • Kaip neutralizuoti toksines emocijas?
  • Emocinės sferos atvėrimas ir raiška
  • Savęs priėmimas ir teigiama savivertė
  • Metodas: „Emocijų ir elgsenos subalansavimas“

Emocijos ir darnūs santykiai

  • Moteriškos ir vyriškos prigimčių balansas
  • Pagrindinės blogų santykių priežastys
  • Darnių santykių metodai
  • Kaip sukuriamas atvirumas ir pasitikėjimas
  • Kaip sukuriamas priėmimas ir palaikymas
  • Kaip sukuriamas atvėrimas ir auginimas
  • Metodas: „Menas būti laimingiems kartu“

Emocijos ir pozityvus mąstymas

  • Kairio ir dešinio pusrutulių veiklų balansas
  • Mąstymas –variklis, emocijos –kuras
  • Emociniai blokai ir mąstymas
  • Mąstymo stereotipai ir emocijos
  • Ar gali būti pozityvus mąstymas be teigiamų emocijų?
  • Kaip įveikti mąstymo akligatvius?
  • Kaip veikia mūsų įsitikinimai ir nuostatos emocijas ir mąstymą?
  • Metodas: „Širdies ir proto darna“

Emocijos ir dvasinis augimas

  • Kaip emocijos virsta jausmais ir išgyvenimais?
  • Vidiniai patyrimai ir įžvalgos
  • Meilė ir kiti jausmai
  • Tikėjimas ir kiti išgyvenimai
  • Kaip atrandama vidinė harmonija ir darna?
  • Metodas: „Jausminio pasaulio ekologija“

Emocijos ir kūryba gyvenime

  • Kaip pažadinamas kūrybinis potencialas?
  • Atlikimas ar improvizavimas?
  • Atsivėrimas ar užsidarymas?
  • Kaip veikia spontaniškumas įprastose gyvenimo situacijose?
  • Kaip surandami ir atskleidžiami talentai ir duotybės?
  • Emocijos ir laimingo gyvenimo kokybė
  • Metodas: „Savęs išraiška, įtvirtinimas ir realizacija"

Antra 15 užsiėmimų pakopa

Užsiėmimas trunka 2,5 valandas: visas laikas skiriamas praktinėms užduotims vykdyti. Pagrindinė mokymo užduotis yra išmokti valdyti savo emocinę būseną ir patirti kuo daugiau naujų emocinių ir jausminių atradimų.
Mokymai formuoja praktinius įgūdžius, kurie padeda atpažinti, valdyti ir tinkamai išreikšti savo emocijas. Šie nauji įgūdžiai plėtoja daugelį profesinių ir asmeninių kompetencijų:
 
- Mokoma atpažinti ir formuoti norimas emocines būsenas;
- Lavinamas įgūdis formuoti pozityvias emocines būsenas ir lengvai įveikti negatyvias;
- Mokoma sujungti veiklos tipą su reikiamu emociniu nusiteikimu;
- Mokoma visu savimi pasinerti į reikiamą veiklą;
- Mokoma girdėti bendravimo partnerio emocinį nusiteikimą ir prisiderinti prie jo;
- Lavinama intelektualinė įžvalga ir intuicija;
- Skatinama dešiniojo smegenų pusrutulio veikla. Dėl to sparčiai auga žmogaus kūrybinis mąstymo potencialas, spontaniškumas ir mokėjimas nuolat džiaugtis gyvenimu;
- Bendravimas ir žmonių tarpusavio santykiai įgauna naujų spalvų ir galimybių;
- Kasdienybė ir darbo rutina išnyksta, užsipildo naujais įspūdžiais ir atradimais;
- Nauji patyrimai atskleidžia resursines žmogaus galimybes, taip pat plėtoja jo dvasinį intelektą.
 

- į viršų -

Registracija

exit
bgimage











Registruotis